onsdag 10. april 2013

Pelle tester CeLaVi regntøy! (sponset innlegg?)

Etter å ha blitt tipset *her* om at det danske merket *CeLaVi* søkte testfamilier til vårens regntøy-kolleksjon, tenkte jeg at det ville være gøy å prøve dette merket igjen. Jeg (& Pelle) har tidligere god erfaring med dette fra den gangen vi bodde i København, hvor jeg i flere år jobbet med barneklær, først som butikkmedarbeier og senere butikksjef i 
*Okker-Gokker Copenhagen* på Østerbro. Der sverget de til CeLaVi`s behagelige regntøy, inntil de for noen år siden 
gikk over til å designe regntøy av eget merke.

Her om dagen mottok jeg en glad mail, hvor det sto at Pelle var blitt valgt ut som en blant de 50 familier som får teste regntøy fra CeLaVi sin nye vårkolleksjon,-stor stas! Han skal teste dette tøffe settet, og som mamma gleder jeg meg til å se det i action i tiden fremover!


Det skal få være med på turer, rideturer, lek i skolegården, ja, virkelig få kjørt seg den kommende sesongen, og det blir spennende å se om det fremdeles holder samme gode kvalitet som det jeg husker det som. Time will show ; )

Ønsker deg en fin-fin dag!

Smil fra Marthe 

Ps! Jeg mottar et sett regntøy fra CeLaVi, men vil samtidig understreke at det ikke er påkrevet at jeg deler dette på bloggen, hverken før eller etter mottagelse av regnsettet. Jeg har valgt å dele dette, utelukkende fordi jeg selv har god erfaring med dette merket fra tidligere, og mer enn gjerne deler gode tips her på bloggen :-)

4 kommentarer:

  1. Gode tips om godt tøy til aktive barn er alltid kjekt å få! Ser frem til å høre hva du synes :) Ha en fin dag

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for hilsen, Anne! Jeg har god erfaring med dette merket fra tidligere, så mon tro det ikke er like bra (eller bedre) nå? Det blir gøy å prøve, nå som Pelle er blitt større, og sliter klærne sine på en annen måte enn før.

      Ha en riktig fin torsdag kveld!

      Klem Marthe

      Slett
  2. Jeg er vist også så heldig at jeg skal teste det... Jeg er vildt spændt

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi er heldige, der får prøve dette, Karen Elisabeth, og så bliver det spændende at se om det falder i god jord hos vores børn : )

      Håber du har en god dag, snart er det weekend ;-)

      Knus Marthe

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...