fredag 26. april 2013

Følg meg på Instagram : )

Som du kanskje fikk med deg *her*, så har jeg lenge gått og luret litt på å slenge meg med på Instagram-bølgen. 
Inntil her om dagen har jeg tenkt at det nok var et medie som ville ta litt for mye av min fritid, til at jeg "gadd" 
å slenge meg med på dette.

Men, noen ganger går ting plutselig veldig raskt (og heldigvis for dét!), og nå er jeg altså med på moten, og har det KJEMPEGØY med det! Virkelig, litt som en ny hobby  Jeg innrømmer faktisk gjerne, at jeg ble litt hekta fra det øyeblikket jeg fikk lagt ut mitt første bilde: klikk-klikk - teste ut et filter - DELE! 

Noe så fint! Ikke bare har jeg allerede fått gjort meg en flott byttehandel på denne måten, men jeg kan kommunisere (raskere enn lynet!) med dem jeg liker å følge, samt de som liker å følge med på hva jeg bedriver i hverdagen. Sånn litt "behind the scenes" ;-) Fine glimt fra hverdagen, ting som kunne vært blogget om, og som kanskje, eller kanskje ikke, 
blir det.

 
Anbefales, for alle med et nysgjerrig gen, 
for alle som liker å bli inspirert, og ønsker å dele inspirasjon, 
- akkurat som jeg : )

Klikk gjerne inn på Instagram-knappen her nede til høyre, og følg meg i hverdagen, hvis du vil : )

Gleder meg til å følge deg tilbake, og se hva DU driver med og lar deg inspirere av!

Ha en strålende fin vårdag!

Smil fra Marthe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...