tirsdag 30. april 2013

♥ Hjertebank-kjole til MEG!

Du kan tro hjertet mitt slo et par takter raskere, da jeg for en liten stund siden leste et innlegg inne på bloggen til 
Didde-Louise//Vaga Vong, hvor hun hadde satt en av mine ønske-kjoler til salgs via Trendsales! Da var jeg ikke sen 
på tastene, for å si det sånn. Tusen takk, Didde-Louise, du vet jeg skatter den høyt allerede 

Det er dyktige Trine//Groovybaby...and mama som står bak denne vakre retrokjolen, som jeg nå er så heldig å få bruke i tiden fremover. Jeg er helt i skyene over den, og gleder meg til varmere dager og bukseløse ben.

 Bildene er lånt etter avtale med Trine

Jeg kommer kanskje, men bare kanskje til å vise den i bruk her på bloggen, da jeg ikke er så glad i å bli tatt bilde av, må jeg innrømme. Kjolen må uansett vises frem, for er den ikke bare fantastisk fin?  Jeg den!

Håper du får en fin uke videre!

Klem fra Marthe

32 kommentarer:

  1. Ja, den var vakker.
    Den kan du rett og slett blomstre i :)
    Trine syr utrolig mye fint og spesielt.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, ikke sant, Trine,-det er virkelig en kjole man kan føle seg fin i, jeg ser for meg at den passer til både hverdag og fest : ) Trine (din navnesøster, ja!) er helt utrolig når det kommer til sying, og jeg synes det er like spennende å se hva hun har laget fra gang til gang.

      : ) Marthe

      Slett
  2. Så smuk den er Marthe, farverne er FINE :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, Mette, den ER så, og lavet i et af mine favorit retrostof : ) Jeg har heldigvis en del af det selv i min stofsamling, og håber jeg en dag får mod på at sy noget fint af det selv, indtil videre ligger det bare der og pynter.. ;-)

      Slett
  3. Jeg så den også godt hos Didde-Louise og blev forelsket. Den er så smuk!! Jeg er meget jaloux, men jeg vil glæde mig til måske at se dig i den:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har selv haft det på samme måden, Elisabeth, siden den gang jeg så den inde på Trines egen blog. Jeg føler mig veldig heldig over at få mulighed til at eje den, og er meget taknemlig over at få købe den af Didde-Louise. Den fortjener bestemt at blive vist frem, men jeg havde nu håbet på, at det ville være OK "blot" at vise de fine billeder ovenover ;-) hi, hi.

      : ) Marthe

      Slett
  4. Hej søde Marthe. Den er så fantastisk. Kan godt forstå at du bare måtte eje den.
    Super super flot.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tak, Anja, for din søde hilsen : ) Den er nemlig helt fantastisk, der er vist ikke så meget andet at sige ;-)

      : ) Marthe

      Slett
  5. Utrolig flott hjertebankkjole:)
    Trine:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Enig, Trine, Hjertebank-kjole, rett og slett! Jeg har vært forelsket i den siden første gang jeg så den inne hos Trine//Groovybaby : )

      : ) Marthe

      Slett
  6. kære Marthe, kan helt klart godt se dig i kjolen. Den er smuk og lige dig :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Å, tak, kære Lene! Det er rart at høre, og ja, lige mig, synes jeg også ;-)
      Jeg køber altså ikke så tit tøj til mig selv længere (det bliver nu mest til børnene), og det er så skønt at være heldig at finde noget der virkelig får mit hjerte til at banke lidt hurtigere :0)

      Stort knus : )

      Slett
  7. Den er virkelig smuk - kiggede også på den men den er desværre alt for lille til mig:-( Jeg har selv købt en kjole af Trine og kvaliteten er bare i top.
    K.h.
    Christina

    SvarSlett
    Svar
    1. Øv, Cristina, jeg kender selv den følelse af at forelske mig i tøj der ikke lige er i min størrelse.. Denne var et sats mht til størrelse, og jeg var parat til at skulle sy den lidt om/op/ind/ud, men til alt held, så passer den altså bare, og jeg føler mig veldig heldig.
      Jeg er ikke i tvivl om at alt Trine sender ud til sine glade købere, er af top kvalitet, dygtig er hun.

      Knus til dig!

      Slett
    2. Der skulle naturligvis være en "h" i dit navn. Tastefail ;-)

      Slett
  8. Jo Marthe, den er virkelig smuk og vi glæder os til at se dig med den på...!!
    Kh. Lene.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hi, hi, Lene! Ja, den smukke kjole skal helt klart på inden længe, men om den bliver vist frem her på bloggen med mig indeni, har jeg ikke helt besluttet mig for endnu ;-) Billderne ovenover, er det ikke nok ;-)

      : ) Marthe

      Slett
  9. Det er virkelig en fin kjole! Kan godt forstå du glæder dig til at få den på!

    Jeg nåede ikke så langt med min april måneds retro-stof udfordring, men du kan se hvilket stof jeg har valgt på min blog :-)

    Håber du får en dejlig dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det gør jeg, Ann-Katrine : ) Det bliver en sand fornøjelse at have den på (irl) og bare føle mig hjemme i den.

      Jeg har været forbi din blog og kigge, og forsøgte at lægge en kommentar, men det ville Google ikke lade mig gøre tidligere i dag... :/ Du har jo en fået en lille baby, og jeg har slet ikke fået ønsket dig tillykke endnu. Så et stort TILLYKKE kommer din vej : ) Hvor er det bare skønt!

      Kærligst, Marthe

      Slett
  10. Det glæder mig at du kan li' den, Marthe - og vi vil se den på!! :-)

    Kh
    Trine

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg kan nu mere end at lide den, søde Trine! Jeg EEEELSKER den : ) Det bliver simpelthen et sådan "holy moment" for mig når vejret bliver lidt snillere her hvor jeg bor, og jeg endelig får luftet skørtene, for jeg glæder mig rigtig meget til at tage den i brug : )

      ...og jeg burde have tænkt på det i forvejen, ikke at åbne op for muligheden for at se den med mig indeni, hi, hi. Jeg kan merke presset, og bliver vist nødt til at få taget et billede hvor jeg har den på, selv om jeg foretrekker at være hovedløs (ha, ha) her på bloggen :-)

      Kys og kram

      Slett
  11. Fantastisk flott kjole!
    Følger bloggen til Trine og hun lager den ene kjolen flottere enn den andre.

    SvarSlett
    Svar
    1. Oooh, ja, Siw. Jeg er spent hver gang Trine presenterer noe nytt hun har sydd, for det er nettopp like flott hver gang : ) Gøy å lese med hos noen som også lager klær til voksne, synes jeg! :D Da er det jo en mulighet å være heldig å finne slike fine ting som jeg har vært heldig med her!

      : ) Marthe

      Slett
  12. er bare så misundelig, er vild med den kjole. så godt da den blev sat til salg og ville ønske det havde været min størrelse. tillykke med den skønne sag :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tak, Sandra! Trine laver heldigvis så mange skønne sager, så der dukker nok op mulighed for at finde noget lækkert igen, og igen :-) Jeg er en heldig kartoffel, det synes jeg selv, med at have sikret mig denne kjole, og jeg er så taknemlig ovenfor Didde-Louise der gav os muligheden! : )

      : ) Marthe

      Slett
  13. Skikkelig fin kjole! Hadde vært gøy å se den i bruk - om enn fra halsen og ned :) Ha en fin dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det kommer nok (ser det ut til ;-) et bilde etter hvert, når solen varmer litt mer, og jeg tar den fine kjolen i bruk : )

      Ha en fin dag du også, Anne!

      Klem Marthe

      Slett
  14. Ja, den er simpelthen så skøn den kjole. Jeg er glad for at den er havnet hos dig, som virkelig værdsætter den :-).
    Glæder mig til at se dig i den :-).

    SvarSlett
    Svar
    1. Kære Didde-Louise
      Det er jo ikke så svært at værdsette sådan en smuk kjole, må jeg indrømme :-) Jeg er stadigvæk helt glad og overrasket over at den passede så fint, og at jeg ikke behøver at lave nogle ændringe på den, som vi talte om! :-)

      Og billede, ja, det kommer når det bliver lidt varmere i vejret (undskyldninge, undskyldninge...!), eller efter jeg har taget mod til mig, at vise billede(r) af mig, på bloggen ;-) Hi, hi.

      Rigtig god dag videre til dig!

      Stort knus!

      Slett
  15. Den er heilt superfantastisk fin! :) Rålekker :)
    Eg har sengeklede i akkurat same print, berre i raudt, kvitt og rosa. Det brukte mamma og pappa då eg var lita på 80-talet, og det brukar dei igjen når dei er på besøk hos meg og mine. Det går aldri av moten, for det er så nydeleg fint :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så morsomt at du har det samme printet i rødt/hvitt/rosa, Kristin! Det har jeg ikke selv hatt før. Derimot har jeg det selv som sengesett i brunt, så nå kan jeg sove i det om natten, og gå i det om dagen, hi, hi ;-) Enig i at det er et tidløst print : )

      Ha en riktig god helg (snart)!

      Klem Marthe

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...