tirsdag 11. september 2012

Solskinns-vest!

Etter noen dagers blogg-fravær pg.a mye å henge fingrene i, i hverdagen, så vil jeg gjerne vise frem 
denne fantastisk kuule vesten som landet i postkassen min i går! Det er Karen Elisabeth med bloggen Arliana`s - Hverdagens små fornøjelser, som har heklet denne fine vesten til Alba. 

(Bildet er lånt av Karen Elisabeth)

Som du kanskje, kanskje har lagt merke til, så elsker jeg for tiden neon farger, og da jeg for en stund siden kom over denne fine saken på Karen Elisabeths blogg, så måtte jeg bare skrive og spørre om hun tok i mot bestillinger på den. Det gjorde hun, og vips - så var den ferdig laget og landet her hos meg! Har du også lyst til å la barnet ditt synes i terrenget (les: barnehagen) med en neon koralfarget vest til høsten, så skriv endelig til Karen Elisabeth! Så pent håndarbeid og virkelig en hyggelig jente! TUSEN TAKK!

Ha en kjempfin tirsdag!

Smil fra Marthe 

4 kommentarer:

  1. hvor er det en fin hækletvest (?).
    Er simpelthen blevet færdig med gaven til dig, nu mangler jeg blot at komme på posthuset. Det bliver i morgen kære Marthe. og jeg tror du kan li' den ekstra ting jeg har syet til dig, for der er farver på....dine farver. Knus fra Lene (der pt. hænger alt for meget ud i sofaen)

    SvarSlett
    Svar
    1. Kære Lene
      Det er da så altfor meget at du har siddet og lavet en gave, bare til mig! Men du kan tro jeg glæder mig til at se, hvad det er du har fundet på! -smiler-

      Det er klart du hænger meget ud i sofaen, nu din ryg driller! Jeg forstår dig GODT! Det bliver "spændende" at høre, hvad billederne viser...så du kan få hjælp til at fikse din ryg.

      Ønsker dig en fin dag, Lene!

      Kh Marthe

      Slett
  2. Jeg er nu spændt på hvordan den klæder din lille skat :0) Og om den overlede en tur i vuggestuen ;0)'

    For resten - den skal vaskes ved 30 grader, og må ikke tørretumbles (jeg glemte vist at sende en seddel med vaskeanvisninger med)

    SvarSlett
    Svar
    1. Kære Karen
      Vesten er god som guld efter turen i vuggestuen i går,-man kan slet ikke se, den er blevet brugt! -smiler- Alba er super glad for den! Det er jeg også, hi, hi.

      Tak for vaskeanvisning. Det vil jeg huske. (Den bliver naturligvis ikke tørretmblet, hellere ;)

      Du må have en rigtig fin dag!

      Kh Marthe

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...