lørdag 1. september 2012

FOR en premie!

Det er nettopp dèt dette er! FOR en premie, tenkte jeg, da jeg åpnet den brune esken med alt det grønne silkepapiret i. Oppi esken, under alt silkepapiret, lå nemlig den fineste bok-premien jeg kan tenke meg. Jeg var så super duper heldig å vinne den flotte Give away`en hos Mette med bloggen Finurlige finesser
I går kom pakken jeg hadde gledet meg veldig til å motta.


Det er 2 bøker som er midt i blinken for meg: State of Craft, med masse morsom, sprø og fin inspirasjon til forskjellige krea prosjekter + Amy Butler`s Style stitches, en sybok med mange mønstre og syveiledning til flotte håndvesker! Og som Mette selv sier, så er det mange av disse veskene som helt sikkert kommer
 til å se veldig bra ut sydd i retro stoff! Jeg gleder meg! TUSEN TAKK, Mette!

I dag står det "LOPPIS" på dagsordenen..! Skal du også på loppemarked i helgen? Skriv gjerne her, så titter 
jeg innom deg en av dagene! Det er alltid gøy å se hva andre får samlet seg av fine skatter!

 Ha en flott lørdag! 

Smil fra Marthe 

5 kommentarer:

  1. Tillykke med gevindsten. Jeg tror også at Amy Butler's tasker ville være fine syet i retro-stoffer.

    SvarSlett
    Svar
    1. Kære Lene
      Tusind tak, det er sødt af dig! : ) Ja, det ser ud til at være nogle tasker, der vil kunne passe til lidt lækkert retro mønster og farver : ) Jeg glæder mig, til der bliver lidt ekstra tid til at forsøge mig på noget nyt! : )

      Dejlig weekend videre!

      Kh Marthe

      Slett
    2. Ps! Hvordan gik det med dit møde med Carlsberg-Anne? Blev det mon til nogen ny træ-ølkasse? ....

      Slett
  2. Hvor er det dejligt at du blev glad for din gave kære Marthe ;-) jeg ønsker dig en fantastisk dag og glæder mig meget til at se hvad du finder på loppe markedet i dag!!

    SvarSlett
  3. Kære Mette
    Ja, det var vel bare forbokstaven! ; ) Jeg blev SUPER glad for den skønne, skønne præmie! Nu glæder jeg mig bare til der bliver lidt ekstra tid til at forsøge mig på nogle af de fine sager! ...

    Jeg håber du har haft en dejlig lørdag. Og at resten af din weekend bliver fin! :-)

    I dag har jeg virkelig shoppet igennem på loppemarked ; ) Jeg vil vise dig mine fund i et senere indlæg, når jeg har fået taget billeder af det : )

    Kh Marthe

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...