mandag 24. juni 2013

Siste ukes bruktfunn...og litt småplukk fra uken som gikk.

En travel og innholdsrik uke har ført til litt blogg-tørke her de siste dagene.. Jeg har bl.a vært på *Slappen*, brukthandelen hvor jeg hjelper til så ofte jeg kan. 

 Jeg laget et utstillingsvindu med barneting. Mye fint som fortjener å bli vist frem.

Jeg har begynt å trene, på helsestudio! 

 
  Stoffbestillinger, moro og mye jobb ;-)

 Male-prosjekter, her er *stolen* ferdig grunnet, mangler bare litt flott farge nå!

Siste ukes bruktfunn. Figgjo Flint tallerkner. SÅ fine!

Figgjo Flint fat

 Retro belter, søte til så mangt!

Om lørdagen jobbet jeg hos Anne Moland Brukthandel, og disse skattene ble med meg hjem, sammen med 
noen andre ting som jeg vil vise deg senere:


Fine gamle kakebokser ♥
 

I går feiret vi Sankt Hans sammen med min gode venninne og barna, og naturligvis får du også et lite bilde fra den årlige båtkortesjen her i Sandefjord, et must for alle "Fjordinger"! ;-)

Det var så LITT fra uken som gikk herfa!

Ønsker deg en fin fridag, og en flott ny uke!

Klem fra Marthe 


6 kommentarer:

  1. Skønne retro billeder Marthe, dejlig inspiration :-) du må ha en fin uge. Kh Mette

    SvarSlett
  2. Er det mon ikke lidt små-farligt for sådan en som dig, at arbejde i en genbrugsbutik? ;D
    Fine bælter, jeg har også en lille stak gamle bælter liggende, som skal bruge til et krea-projekt....på et tidspunkt ;).
    Glæder mig til at vi snart skal ses kære Marthe.

    SvarSlett
  3. Så fine ting!

    :-) Ann-Katrine

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Rune! Du kan skrive en mail til meg på marthe@etnett.com :)
      Vennlig hilsen Marthe

      Slett
    2. Hei Rune! Du kan skrive en mail til meg på marthe@etnett.com :)
      Vennlig hilsen Marthe

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...