søndag 3. februar 2013

Glad-musikk

Gårsdagen var preget av vakker vår-stemning, og det er deilig å vite at det nærmer seg vår/forår og varmere dager : )

Musikk og krea sysler henger litt sammen for min del, jeg nyter å høre på favorittmusikk mens jeg er i gang med et eller annet prosjekt her hjemme. ♥ Denne sangen ♥ som jeg bare MÅ dele med deg, har jeg fått fullstendig på hjernen, og jeg kan lett høre den 10 ganger i trekk, uten å bli lei (ja, jeg har det sånn med ny favorittmusikk ;-) 

Har du det sånn med musikk du liker?


 Ønsker deg en hoppende glad søndags-kveld!

Smil fra Marthe



 

2 kommentarer:

  1. Her spilles stadig Tina Dickow og Sarah McLachlan, som uden tvivl er mit yndlingsmusik. keltisk musik hører også til favoritten og selv om min mand opfatter musikken som dyster, så synes jeg at det løfter humøret :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Kære Lene
      Jeg blev da lige nødt til at checke hende Tina Dickow (Dico) ud, for til trods for hendes status i Dk (også ellers, sikkert), så havde jeg ikke hørt om hende? Hun har da star-quality, på den ujålete måde, så fedt : ) Ellers forstår jeg udmerket godt hvad du mener, med at lidt ikke-glad musik kan give en god stæmning og løfte humøret, så absolut! : )

      Dejligt du tog dig tid til at lægge en kommentar her, musik giver en så god energi i hverdagen : )

      Dejlig dag videre!

      Kh Marthe

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...