søndag 23. desember 2012

København # 3 Blogg-hyggetreff!

Jeg innrømmer gjerne at det er litt travelt her nå, like før jul! Det er plutselig gått en uke siden mitt andre blogg-hyggetreff da jeg var i København i forrige uke! Hvor blir tiden av? 

Tidligere i år møtte jeg Mette (Kirkesjov), Tamra (Avekatten) og Helene (Når genbrug bliver guld) til en litt spontan hyggekveld, den gangen var Mette på flyttefot i påvente av overtagelse av sitt nye, vakre hjem. Du kan lese om mitt første blogg-hyggetreff *her*. 

 Denne gangen, derimot, var vi invitert til Mettes nye hus, og jeg gledet meg veldig til å møte disse flotte jentene igjen! Mettes mann, Henrik, og deres datter Karen, var jeg også så heldig å få møte. Tamra hadde med seg sin flotte lillegutt, Storm, og imens de to små lekte og hadde det gøy, så fikk vi "damene" nerde med våre ting ;0) Alle 4 har en hel masser av felles interesser, så snakken satt løst, og det ble byttet gaver og stoff, og spist lekker, lekker brunch. 
 
 Dette bildet er tatt litt sent på kvelden, men se her så lekkert Mettes Lyngby Lotus porselén er! (Ønsker meg!)

 En hilsen til barna hadde jeg laget med, penalhus-størrelse tiltenkt barnas mange fargeblyanter. 
Karen brukte sine til kastanjer :0)

Vi la ut på "lang" gåtur, lille Karen på sin lille motorsykkel, Mette og jeg. Da fikk jeg også tittet innom Designkartellet, butikken til Mette og en gjeng andre glade kreative damer. De har byttet lokaler siden sist, og her et lite utplukk av bilder fra butikken:

 Skjønne Mette

 Norsu elefanter i vakre farger

Kuule øredimser

 Kirkesjov suttekjeder og Avesjov bukser

 Sonny Angel "bebiser" (Alba ble helt forelsket!)

 Jeg forelsket meg i den gule Cathrineholm kjelen!

Det ble sent innen jeg var på vei "hjem" fra Mette denne lørdagen, og fylt med masse positive tanker og ny inspirasjon, så takker jeg for en nydelig dag i hyggelig krea selskap!

Og pg.a masse jule-travelhet og tidlig mørke, så kommer det bilder av de fine tingene jeg fikk i gave, byttehandlet og handlet, litt senere :)

Ønsker deg en koselig lille julaften!

Smil fra Marthe  



6 kommentarer:

  1. Det ser så hyggeligt ud Marthe, dejligt at i havde en SKØN dag. Det er altså dejligt at møde nogen man deler fælles interesser med :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Kære Mette
      Uha,jeg har simpelthen haft så travlt her de sidste 3 dage, da vi selv har haft juleaften hjemme i år, med gæster. Meeen, jeg nåede næsten, at ønske dig en rigtig god jul! :)

      Håber du har haft en dejlig juleaften, og at de næste dage bliver ligeså fine!

      Knus fra Marthe

      Slett
  2. Ser ut som du hadde en utrolig koselig tur! Misunner deg den :)

    God jul Marthe! Kos dere masse :)

    Klem Lene

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære Lene
      Håper du har hatt en flott julaften, og ønsker deg fine dager videre!
      Familien min (tante m/fam) reiste opp til Toten i går for å feire jul der :)

      Ja, turen til København skuffet ikke, denne gangen heller :0) Anbefales!

      Kos deg sammen med dine kjære i julen!

      Stor klem fra Marthe

      Slett
  3. Kære Marthe

    Selv tak for en fantastisk dag! Ihh hvor vi hyggede - og jeg glæder mig allerede til næste gang, du er i København :-)

    Og sikker fine billeder du har skudt af butikken!!

    Rigtig god jul til dig og dine!

    Kh. Mette

    SvarSlett
    Svar
    1. Kære Mette
      Håber du og dine kære har haft en dejlig juleaften, og at de næste dage bliver ligeså fine og skønne!

      Jeg glæder mig også rigtig meget til næste gang vi sees :0)

      Rigtig god jul videre til dig og dine!

      Knus fra Marthe

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...