tirsdag 23. oktober 2012

NYTT I STOFFBUTIKKEN :-)

Nå er jo høsten godt i gang, og jeg tenkte det var på tide med en liten oppdatering i Stoffbutikken her på siden. Denne gangen har jeg vært så heldig (og iherdig!) at jeg har fått samlet mange av de fineste vintage retro stoffene i samme omgang, mange ganske sjeldne og vanskelige å få tak i, så: Voilà, se og nyt! Og skriv en mail, skulle du finne noe du gjerne vil ha fingrene i! marthe@etnett.com


Du har også mulighet til å slenge deg med på min Give away, hvis du ikke allerede er med, hvor det er et gavekort til Stoffbutikken min + en syboks i valgfritt stoff fra samme sted, på spill : ) Kom, bli med!

Ønsker deg en flott høstdag videre!

Smil fra Marthe 

2 kommentarer:

  1. Hei Marthe! Jeg blir så hoppende glad når du legger ut nye stoffer i stoffbutikken din!!!! Jeg har sent deg en bestilling...så mange vakre stoffer samlet på et sted!!! (-: jeg gleder meg til høre fra deg snart! Smil (-:

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Karine!
      Så gøy at du har funnet noe du liker i Stoffbutikken : ) Jeg synes også det er noen flotte stoffer med i denne omgang, noe for enhver smak, håper jeg : )

      Smil fra Marthe

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...