lørdag 17. august 2013

En fantastisk gave

Lene//Filihunkat og jeg har holdt god kontakt gjennom hele min tid på bloggen, og i sommerferien fikk vi endelig til å møtes i forbindelse med min Københavnstur. Ekstra gøy var det at vi møttes enda en gang nå for noen dager siden, da jeg var på mini-ferie med Mannen og barna i Legoland : ) Lene bor bare 10 minutter med bil fra Billund, og jeg er så glad for at hun tok seg tid til å komme innom hotellet for å hilse på oss, mens vi nå var i nærheten! Det ble snakket og hygget, og vi spiste kake og drakk kaffe & te, og Lene lærte meg til og med å lese hekle-diagrammer, jeg kan nemlig ikke lese hekleoppskrifter ennå..! Da er det kjekt med en venninne som er snill (og tålmodig) som kan tegne det opp og forklare betydningen av stm, fm, lm, am, eller hva det nå heter ;-) 

Hun er virkelig god til å hekle, hun Lene, og tidligere i sommer mottok jeg den vakreste puten som hun hadde laget til meg, bare fordi! Jeg er fremdeles overveldet over den fine gaven, og dypt imponert over alt arbeidet som ligger bak: 
 
                                                                    Er den ikke bare fantastisk fin?

 ♥  Tusen hjertelig takk, Lene! Jeg elsker den!  ♥ 


 

22 kommentarer:

  1. Den er fantastisk - hun er en knag - hende lene :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg kan kun sige mig enig, Gitte! :-) Jeg er så heldig som har blevet kendt med Lene, hun er så sød, og virkelig god til at hækle.

      Rigtig god weekend videre til dig!

      : ) Marthe

      Slett
  2. Wauv hvor er den flot, det jo så dejligt med de her små byttehandlen i blogland. har du forresten fået billedet op at hænge?

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, den er virkelig flot, søde Helena : ) Ja, byttehandler i blogland er SÅ hyggeligt! Det her er dog ikke en bytter ;-) Dit flotte billede får et eget blogindlæg så snart jeg har fået det op at hænge (jeg er lidt afhengig af min Mand, der skal bores i mur-væg ;-) Lige nu står det og pynter på Pelles (min søns) skrivebord, ligesom på billedet inde på IG <3

      Kan du have en dejlig weekend videre!

      : ) Marthe

      Slett
  3. den er super flot :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Intet mindre, jeg kan kun sige mig enig, Helle ;-) Jeg er SÅ heldig!

      Håber du nyder weekenden!

      : ) Marthe

      Slett
  4. Hvor er du heldig at få sådan en smuk og lækker pude. Dejligt at I kunne mødes mens du og familien var i Danmark.

    Kh Mette

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg er stadigvæk helt overveldet over den smukke gave, Mette..! Og ja, det var så flot at det lykkedes at mødes med Lene hele 2 gange i sommer, nu vi havde talt om det i lang tid! :-)

      Kan du have en skøn weekend videre!

      : ) Marthe

      Slett
  5. Svar
    1. Puh, ja, Sonja! Den er SÅ fin, og med et favoritt retrostoff på baksiden <3 Koselig å høre fra deg igjen! Har du hatt en fin sommer?

      : ) Marthe

      Slett
  6. hvor er den fin - heldige dig :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Super heldig er jeg. Virkelig, Sandra..! :-) Den er så stor og flot og smuk, og jeg har næsten ikke ord for hvor glad jeg er for den! Den der bare kunne hækle sådan..

      Hav en dejlig weekend videre!

      : ) Marthe

      Slett
  7. Hvor er det bare en smuk pude! Selv har jeg også netop gang i at knække koden og få gang i hækleriet, men symaskinen trækker jo også, så det bliver lidt blandet, hvad der bliver lavet herhjemme :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlett
    Svar
    1. Skønt at høre fra dig, Mirjam : ) Det er sjovt at prøve noget nyt, og jeg glæder mig til at se dine hæklerier i tiden fremover! Jeg går i gang at sy, så snart min maskine igen repareret og kører igen : )

      Rigtig god ny uge til dig og dine!

      : ) Marthe

      Slett
  8. Nydelig pute! Forstår godt at du setter stor pris på den :) Ha en fin søndag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det gjør jeg virkelig, snille Anne : ) Den er fantastisk fin, og så pent laget <3

      Ha en fin ny uke!

      : ) Marthe

      Slett
  9. Hvor er du bare søde kære Marthe <3. Jeg hæklede jo blot en lille sommergave til dig :-) og du bidrog jo selv med stoffet :-). En kærlig tak for at ha' fundet en skøn veninde i dig.
    Masser af knus fra Lene

    SvarSlett
    Svar
    1. En lille sommergave, sødeste Lene... :P Det var vel at underdrive en smule, synes jeg : ) Jeg er simpelthen så glad for den, og det er den smukkeste puden jeg ejer tdd!
      Jeg er også SÅ glad over at kende dig, Lene, det ved du ;-)

      Masser af knus din vej <3

      Slett
  10. Super flot. Tillykke med den :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er den virkelig, søde Simone : ) Jeg er stadigvæk helt overvældet over at modtage sådan en smuk håndlavet gave..

      Håber du nyder det sidste af sommeren, og rigtig god ny uge til dig!

      : ) Marthe

      Slett
  11. Så utrolig flott den var! Ikke rart du ble glad og rørt over å få den! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for koselig hilsen, Anna! : ) Ja, puten fra Filihunkat er fantastisk flott, og så pent laget! Jeg er heldig.

      Håper du nyder helgen!

      Klem fra Marthe

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...