lørdag 17. november 2012

Gaver

For en liten stund siden trakk jeg 2 vinnere i min Give away, hvor den ene fikk et gavekort på stoffer fra den lille Stoffbutikken min, og den andre fikk en hjemmelaget syboks / kjekt-å-ha-ting-i-boks. Jeg glemte å ta bilde av Give away-premien selv, innen jeg sendte den avgårde, så hvis du vil se den, kan du nyte de flotte bildene inne hos *Lene*.

 
Denne brune og gule syboksen fikk jeg derimot (med et nødskrik) tatt bilde av, innen jeg sendte den avgårde til *denne* bloggeren. Hun deltok i Craft it forward, en blogglek, som du også i øvrig kan være med på. Det er 1 plass igjen, og du deltar ved å klikke *her* og så legge en kommentar under inlegget du kommer til : )

Håper du har en fin lørdag!

KLEM Marthe 

8 kommentarer:

  1. Ihhh altså hvor er Lene's blå syboks flot og den gule her er endnu flottere... Super flotte detaljer og et stort stykke arb.
    Kh Anja.

    SvarSlett
    Svar
    1. Kære Anja
      Lidt sent svar kommer her... ;) Men tusind tak for din dejlige hilsen. Det varmer at høre :)

      Ønsker dig en fin ny uge!

      Kh Marthe

      Slett
  2. Åh nej, hvor er den gudelækker! Fantastisk fin i farverne og de detaljer! Flot arbejde :-).
    Har du et mønster til den, eller er det bare dig, der har den i hovedet?

    SvarSlett
    Svar
    1. Kære Didde-Louise
      Dejligt at høre, at du kan lide den :) Jeg har fundet en fin tutorial på toilettaske, som jeg har linket til her: http://arvingencom.blogspot.no/2012/11/helgens-goder.html

      Jeg elsker i øvrigt den smukke kat du har lavet til Nanna! SUPER sød! :)

      Dejlig uge videre til dig!

      Knus Marthe

      Slett
    2. Tusind tak Marthe! Så fint - må se om jeg kan få lavet et par til julegaver :-).
      Også god uge til dig :-)

      Slett
  3. hvor er du bare for sej med en symaskine kære Marthe. Dyb respekt herfra

    SvarSlett
    Svar
    1. Kære Lene
      Ej, altså, det varmer at høre! Jeg bliver helt rød i kinderne :) Du er da for sej selv, Lene :) Jeg glæder mig så til en gang at mødes, og lave krea ting sammen med dig. Jeg har meget at lære fra dig, ved du ;)

      Dejlig uge til dig!

      Knus Marthe

      Slett
  4. Oi hvor er den fed! Så knasende lækker :) Heldige modtager af sådan en fin gave. Du syr virkelig nogle smukke sager :)
    Vh avi

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...