torsdag 19. juli 2012

Nytt retro til samlingen

Nå er jeg hjemme igjen, etter en fantastisk fin tur til alltid deilige København. 
Jeg ble jo nødt til å betale en del ekstra for overvekt av bagasje på flyplassen, kofferten holdt på å revne, bokstavelig talt.. Så til neste tur blir det ny koffert, i hvert fall ; ) Litt av grunnen til at lasten ble så tung denne gangen, er disse fantastiske retro stoffene: 

De øverste stykkene på toppen er putetrekk

Og dette, som jeg har kjøpt av Junette fra hennes Etsy-butikk, Pattern Like.
Det mest fantastiske stykke tapet, i perfekt stand. Må visst tenke meg nøye om, innen jeg bruker dette.. Under ligger det et dynetrekk, litt utvasket i fargene, men passer perfekt som nettopp dynetrekk. 
Har et fra før, så nå har jeg dobbelt sett. Stor lykke! 
Det underste stykke, er et putetrekk i perfekt stand. Fine, klare farger : )

Fortsettelse følger... 

Smil fra Marthe 
 

8 kommentarer:

  1. Åh en skøn bunke!! Og jeg er sikker på, at der er mere :-) Også spændt på om du fik shoppet i Husflid mon?

    Godt at du kom hel hjem efter en god ferie i København :-)

    Kh. Mette

    SvarSlett
    Svar
    1. Hej Mette

      Ja, det er super skønt med noget nyt retro stof at kigge på :) Det blev desværre ikke nogen shopping i Husflid, da de holdt sommerferie-lukket. Men, jeg blev ikke så veldig ked af det...for ja, du har helt ret, der er mere stof.. Mere at glæde sig til! :-)

      Kh Marthe

      Slett
  2. Der er nogle af de gule og orange stoffer, som jeg kan se, at jeg er vildt forelsket i :0)
    Ser ud til at have været en dyr, men udbytterig, tur du har haft herover :0)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hej Karen
      Ja, de gule og orange stoffer er vildt lækre. Jeg har set noget rigtig lækkert stof på din blog også :) Ja, det koster da lidt, men glæder desto mere ;)

      Kh Marthe

      Slett
  3. Åh hvor har du shoppet:-) Men sikke nogle fine stoffer.
    K.h.
    Christina

    SvarSlett
    Svar
    1. Hej Christina
      Ja, det her var en udbytterig tur til København, det er indrømmet. ;) Må vist hellere lægge lidt bånd på mig nu, resten af ferien, når det kommer til at shoppe.. Men, nogle gange må det være lov at inverstere lidt...i retro lykke :)

      Håber du nyder sommeren!

      Kh Marthe

      Slett
  4. Ååh, mange fine farger! ♥ Får aldri nok av slike fine stoffer. Tapeten var NYDELIG! Drømmer stadig om å besøke retrovilla butikken i København.. Sukk :) Hehe.

    Klem Lene

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Lene
      Ja, deilige, deilige farger. Enig med deg der ;) Vi deler nok samme pasjon for de gamle, lekre sakene, jeg får visst heller aldri nok ;) Jeg har også til gode å besøke Retro Villa, tenkte å titte innom der nå, men måtte inrømme for meg selv, at det nok ikke hadde vært så lurt å engang tenke på å skulle proppe mer ned i den stakkars kofferten.. Jeg har dog bestilt via hjemmesiden deres, og ringte ned og snakket med Helena, som yter en super fin service. Så hvis du skulle hatt noe derfra, så kan det anbefales å bestille via hjemmesiden også.. Selv om det jo ikke er det samme som å være der IRL, og kjenne luktene og ta på varene ;)

      Ønsker deg fortsatt fine sommerdager!

      Klem Marthe

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...